Thursday, October 20, 2011

aku maseh sayang :")

hey rakan-2 bloggies :)
saye nak kasi tahu kat awak sikit .
tadi saye on fb die hantar lagu untuk saya , 
lagu 'ingatku dalam doamu :)
sumpah menangis saya dgr ,
lalu saya bagi kat die lagu niat hatiku taknak berpisah ,
hmm , entah die ade rase pape kea tak ,
saya harap die akan paham otak saye yg maseh terfikir pasal die ,
sye tanak couple dgn org laen , 
sbb sye maseh setia pada ISKANDAR AMEER AL-ARIEFF
aku maseh sayang padamu lah :)
malu mahu kasi tahu ,
sbb nty kau kata aku sangap pada kau !
tapi mmg btol ,
but bkn sangap lha ,
just maseh sayang ,
hmm , korg tak akan paham aku ,
korg msti pk knape aku sayang sgt die rite ?
haha , aku sayang die coz aku tipu die aku kata aku tak ada dara ,
but , die kata die boleh terima aku seadanya :)
sayang kau ,
doa kan kau aku jadi milik aku blek ,
menangis bhaii , haha ,
aku mendoakan agar kau bahagia :")
babaii sayang ,
hope kau baca ,
dan aku hope kau akan paham aku :")

No comments:

Post a Comment